Thema: Bekannte deutsche Schriftsteller und Dichter. Відомі німецькі письменники та поети
Ziel: формувати та практикувати навички вживання лексичних одиниць з теми «Відомі німецькі письменники та поети»; практикувати учнів у вживанні означальних підрядних речень; удосконалювати вміння та навички діалогічного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати повагу в учнів до літературної спадщини німецьких письменників та поетів.
Thema: Jedes Buch, das man noch nicht gelesen hat, ist ein neues Buch. Кожна непрочитана книга – це нова книга.
Ziel: формувати навички вживання лексичних одиниць з теми «Книги», практикувати учнів у їх вживанні; практикувати учнів у вживанні означальних підрядних речень; удосконалювати вміння та навички діалогічного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів та інтерес до літератури.
Thema: Was lesen wir gern? Що ми любимо читати
Ziel: формувати та практикувати навички вживання лексичних одиниць з теми “Що ми любимо читати?”; удосконалювати вміння та навички читання, діалогічного та монологічного мовлення, використовуючи вивчені ЛО; удосконалювати граматичні навички вживання субстантивованих прикметників; мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів та інтерес до читання книжок.
Thema: In unserer Schulbibliothek. У нашій шкільній бібліотеці
Ziel: формувати та практикувати навички вживання лексичних одиниць та мовленнєвих зразків з теми “У бібліотеці”; удосконалювати вміння та навички читання, діалогічного та монологічного мовлення, використовуючи вивчені ЛО; розвивати граматичні навички вживання субстантивованих прикметників; мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів та інтерес до читання.
Thema: Wofür interessierst du dich? Чим ти цікавишся?
Ziel: формувати навички вживання лексичних одиниць та мовленнєвиї зразків з теми "Мої інтереси", практикувати учнів у їх вживанні; удосконалювати вміння та навички діалогічного та монологічного мовлення, використовуючи вивчені ЛО; розвивати граматичні навички вживання займенникових прислівників; мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: Musik in unserem Leben. Музика у нашому житті
Ziel: формувати навички вживання лексичних одиниць з теми “Музика,” практикувати учнів у їх вживанні; удосконалювати вміння та навички діалогічного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів та любов до музики.
Thema: Schulen in Deutschland. Школи у Німеччині
Ziel: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць з теми "Школи у Німеччині", практикувати учнів у їх вживанні; удосконалювати вміння та навички усного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: Schulpersonal
Ziel: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць даної теми, практикувати учнів у їх вживанні; удосконалювати вміння та навички усного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: Mein Lieblingsfach. Мій улюблений предмет
Ziel: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць даної теми, практикувати учнів у їх вживанні; удосконалювати вміння та навички усного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: Wozu braucht man Schulen? Для чого потрібні школи?
Ziel: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць даної теми, практикувати учнів у їх вживанні; практикувати учнів у вживанні підрядних речень з “damit”, “um…zu”; удосконалювати вміння та навички усного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.