понеділок, 20 березня 2017 р.

Системно – функціональний підхід у розв’язанні проблем навчання школярів.


                                                                           З досвіду роботи вчителя інформатики
КЗ «Олександрівське НВО №2»
Підлісненськоі філії
                                                                    Половенка Сергія Андрійовича

Системно – функціональний підхід у розв’язанні проблем навчання школярів.
Проблема дослідження: Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів та формування їх життєвих компетентностей
в процесі вивчення інформатики .
     
 Для нікого не є таємницею, що інтерес до знань в учнів падає. З метою успішного розв’язання цієї проблеми всі ми намагаємося поєднувати в своїй роботі різні методи, прийоми та технології. І я не виняток в цьому.
На уроках інформатики я використовую різні іноваційні технології та їх елементи.
При вивчені теми «Алгоритми і програми» в 5 класі я використовував такі інноваційні технології.

вівторок, 23 грудня 2014 р.

Досягти успіху не означає, що ви повинні 
зробити що-небудь визначальне. Це значить, 
що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.
                                                                                                                    Колін Тернер
Вчитель... Слово, яке змушуює зазирнути у власне серце, в свої думки, подумати про себе.
Учитель - це стан душі. Це спосіб життя.
Професія вчителя – одна з найвідповідальніших.
Це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання.
«Чи буду я хорошим вчителем?» 
Непростим виявився шлях до школи…
І поступово все визначилось.
Я – вчитель!