середу, 9 січня 2019 р.

Звуки [т], [т′]. Позначення їх буквами Т, т («те»)


Тема. Звуки [т], [т′]. Позначення їх буквами Т, т («те») 
Мета: ознайомити учнів з буквами Т, т («те»), їх алфавітною назвою та звуковим значенням; виробляти навички читання складів, слів з буквою т(«те»); розвивати логічне мис­лення та увагу учнів, вміння сприймати на слух тексти; виховувати доброзичливість та бажання допомагати іншим.
Обладнання: казковий герой Тигрик, картки для складання звукових моделей, фішки на позначення твердих і м’яких приголосних. картки з навчання грамоти, конструктор «Лего», відеоролик віртуальної школи «Буква Т», https://novashkola.ua/1-klas/ukrayinska-mova-1-klas/urok-14, аудіо запис М. Заєць « Тротуарами тритони…», ноутбук, олівці, таблиця «Буква Т», слова для гри «Книжковий хробачок», книга «Енциклопедія тварин», Пегас, Харків, 2005, с.29.
Тип: засвоєння знань.

Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя


Я досліджую світ
Тема: Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя.
Мета: дати учням уявлення про ознаки живих організмів та умови, необхідні для життя; розповісти про різноманітність живих організмів; розширювати світогляд; розвивати увагу, уяву, пам'ять, вміння працювати в групі; виховувати дбайливе ставлення до рідної природи, вміння домовлятися.
Обладнання: предметні малюнки для роботи в групі, репродукція картини М.Коровіна «Взимку», музичний твір К.Дебюсі «Сніг танцює», таблиця «Умови для життя живих організмів», картки для гри в групі «Оживи предмет», конструктори Лего, презентація віртуальної школи «Умови, необхідні для живих організмів», підручник зошити.  

Правила поведінки на вулиці та майдані


Тема: Правила поведінки на вулиці та майдані
Мета: розширити уявлення дітей про правила безпечного поводження на вулиці; ознайомити з різновидами пішоходних переходів та їх облаштуванням (розмітка, знак “Пішохідний перехід”, світлофор); вчити визначати умови безпечного переходу вулиць; виховувати бажання і розуміння необхідності вивчення правил дорожнього руху.
Обладнання: знак “Пішохідний перехід”, зображення ліній розмітки у місцях переходу, таблиці ситуацій на дорозі, макет світлофора, круги жовтого, червоного та зеленого кольорів для гри « Світлофор».

суботу, 1 вересня 2018 р.

Україна - єдина країна


Перший урок у 1 класі

«Україна – єдина країна»

МЕТА: познайомити першокласників із поняттям «школа», «клас», «вчитель», «урок», розповісти про правила поведінки учнів у школі, дати перше уявлення про правила для учнів; формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу; розширювати знання про рідний край; розвивати почуття людяності патріотизму; виховувати любов до людей, України.
ОБЛАДНАННЯ: малюнки зайчиків, Лунтика; олівці, фломастери, дзвіночок, карта України, герб, прапор.

середу, 5 квітня 2017 р.

Педагогічне дослідження з української мови


Проблема: Системно-функціональний підхід до навчання учнів
Проблема: 
Формування сильного мислення і виховання творчої особистості, підготовленої до розв’язування складних проблем шляхом використання елементів ТРИЗ-педагогіки як методу системно-функціонального підходу до навчання учнів.
Тема: "Частини мови (загальне поняття). Іменник"
Об’єкт: мислення учнів
Предмет: українська мова
Мета: 
вчити думати, шукати, розв’язувати свої проблеми самостійно, збуджувати інтерес дітей до творчості;
формування розумових операцій: аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення;
вчити оцінювати свою роботу на фоні інших, порівнювати свій власний рівень володіння знаннями з даної теми, бачити досягнення;
вчити учнів злагоджено працювати в групах, розвивати творчі здібності; виховувати культуру спілкування, працьовитість, старанність, активність. 

неділю, 24 січня 2016 р.

Узагальнання досвіду роботи вчителя початкових класв Шевченко Н.Ю.


Узагальнання досвіду роботи вчителя початкових класв Шевченко Н.Ю.
Аннотація 
Дана робота є джерелом застосування різноманітних оздоровчих технологій у навчально-виховному процесі, що є запорукою створення здоров’язберігаючого середовища, в якому дитині приємно і безпечно знаходитися, що стимулює її розвиток, оптимальний для її зростання. Автор намагався подати систему роботи,що сприяє реалізації головного завдання вчителя початкових класів – зміцнити і зберегти здоров’я дитини.
Тема досвіду:
Формування здоров’я збережувальних компетентностей учнів початкових класів. 

неділю, 8 лютого 2015 р.

Години здоров’я, розроблені для учнів початкових класів


Години здоров’я, розроблені для учнів початкових класів
Тема: Здоров’я й людина мають бути єдині.
Мета: поглибити знання дітей про життєві цінності, зокрема цінність здоров’я; вчити правильно виконувати дихальні вправи, гімнастику для очей; самомасаж точок « бадьорості» та «здоров’я»; фізичні вправи. що підвищують розумову працездатність; розвивати уміння керувати своїми почуттями та емоціями; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих.
Обладнання: комплект «Всесвіт» («Піснезнайко»), мішечки з сіллю для голови, килимки для масажу та самомасажу точок «бадьорості» та «здоров’я», набори кольорових хмаринок, ілюстрації для кольоротерапії.