Мета роботи педколективу над проблемою:
- Організація командної взаємодії фахівців-педагогів щодо ефективного впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес.
- Створення максимально сприятливих умов для підвищення якості навчання, для задоволення освітніх потреб, розвитку та самореалізації кожної дитини у творчому середовищі.
- Активізація творчого потенціалу учнів, залучення до творчої діяльності, підвищення рівня творчої компетентності школярів.
Дидактичні завдання:
- формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів та дітей дошкільного віку;
- розвиток мотивації кожного суб'єкта навчання;
- розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;
- забезпечення й стимулювання саморозвитку і самоактуалізації особистості;
- підвищення рівня навчальних досягнень школярів.
Педагогічні завдання:
Ефективне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують обґрунтовану систему компетентністно-зорієнтованого навчання:
- технології інтерактивного навчання;
- технології проектного навчання ;
- технології критичного мислення;
- ігрові технології;
- інформаційно-комунікаційні технології;
- технології інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей;
- технології модульно-блочного навчання;
- технології блочно-консультативного навчання;
- технології колективного способу навчання;
- технології групового способу навчання;
- технології групових творчих справ;
- технології диференційованого навчання;
- інтегральна педагогічна технологія;
- технологія проектування ситуацій успіху;
- технологія сугестивного навчання;
- технологія навчання як дослідження;
- технологія особистісно орієнтованого уроку;
- технологія особистісно орієнтованого виховання;
- технологія формування творчої особистості;
- технологія життєвого проекту та життєвого проектування;
- технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка;
- технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера (теорія розв'язання винахідницьких завдань);
- Дальтон-технологія;
- технологія кросс-культурного навчання.
Управлінські завдання
- модернізація навчально-матеріальної бази як обов’язкової умови підвищення якості навчання;
- створення умов для професійного розвитку педагогів та їх мотивації до самоосвітньої діяльності;
- створення системи стимулювання творчої діяльності педагогів (учнів);
- створення умов для формування системи особистісних компетенцій і цінностей дітей.