І ЕТАП. Діагностичний (діяльнісно-прогностичний) - (2016/2017 н.р.)
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальний |
Очікуваний результат |
1. |
Підготовка та проведення інструктивно-методичної наради з питань організації роботи над єдиною науково-методичною проблемою навчального закладу «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання»
|
Вересень 2016 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Ознайомлення педколективу з науково-методичною проблемою |
2. |
Здійснення поглибленої діагностики теоретично-практичного рівня готовності членів педколективу працювати над даною проблемою. |
Вересень 2016 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Визначення рівня методичної підготовки колективу |
3. |
Анкетування педколективу щодо вибору науково-методичної проблеми навчального закладу. |
Вересень 2016 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Формулювання науково-методичної проблеми НВО |
4. |
Визначення основних напрямків та планування роботи над проблемою. |
До 01.10. 2016 р. |
Методична рада |
План роботи над проблемою |
5. |
Створення творчої групи для розробки ефективної системи методичної роботи в рамках науково-методичної проблеми. |
До10.10. 2016 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Удосконалення системи методичної роботи |
6. |
Організація роботи психолого-педагогічного семінару для забезпечення психологічного супроводу розвитку інноваційної особистості. |
4 рази на рік |
Практичний психолог Рустамян О. М. |
Поглиблення знань членів педколективу з психології розвитку особистості. |
7. |
Запровадження та проведення діагностики роботи вчителів для створення атмосфери творчого пошуку, самовдосконалення, активної педагогічної діяльності, спрямованої на регулярність та результативність. |
Постійно |
Вчителі |
Об’єктивність оцінювання діяльності вчителів
|
8. |
Створення творчої групи для інформаційного забезпечення сайту КЗ «Олександрівське НВО №2» |
Вересень 2016 р. |
Олефіренко Л. І. |
Популяризація досвіду вчителів та системи роботи НВО в цілому через сайт навчального закладу |
9. |
Створення банку інноваційних технологій |
I семестр 2016 р. |
Керівники предметних кафедр |
Теоретична підготовка членів педколективу для роботи над проблемою |
10. |
Здійснення моніторингового дослідження навчально-виховного процесу з відстеженням динаміки змін його компонентів. |
Грудень, травень 2016 – 2017 р. |
Заступник з навчальної роботи, керівники предметних кафедр |
Стан навчально-виховного процесу |
11. |
Організувати роботу членів педколективу над індивідуальними науково-методичними проблемами по використанню інноваційних освітніх технологій. |
Вересень-жовтень 2016 р. |
Заступник з навчальної роботи, керівники предметних кафедр |
Науково-методична діяльність членів педколективу по фахових напрямках |
12. |
Застосування інтерактивних форм методичної роботи (панорама методичних знахідок та новинок, семінари, майстер-класи, зустрічі з фахівцями, фестивалі педагогічної майстерності, аукціон педагогічних ідей, клуб творчих педагогів, консультпункти, методичні реклами тощо). |
Протягом року |
Заступники з навчальної, навчально-виховної та виховної роботи |
Залучення вчителів до творчої діяльності та самореалізації |
13. |
Організація навчання членів педколективу з розвитку навичок користування комп’ютером. |
Протягом року |
Олефіренко В. М. |
Підвищення рівня особистісної компетентності вчителів з інформаційних технологій |
14. |
Проведення майстер-класів для членів педколективу щодо організації створення освітніх веб-квестів. |
Протягом року |
Олефіренко Л. І. |
Підвищення рівня особистісної компетентності вчителів з інформаційних технологій |
ІІ ЕТАП. Практичне дослідження проблеми (2017/2018 - 2018/2019 н.р.)
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальний |
Очікуваний результат |
1. |
Корекція плану курсової підготовки вчителів з питань впровадження інноваційних технологій в освітній процес |
Січень 2017 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Підвищення кваліфікаційного рівня вчителів |
2. |
Удосконалення системи управління навчальним закладом на основі моніторингових досліджень. |
Грудень, травень2017-2018 р. |
Адміністрація школи |
Якісний підхід до системи управління навчальним закладом |
3. |
Практичне впровадження технологій продуктивного навчання |
Протягом року |
Вчителі |
Підвищення рівня навченості в школі |
4. |
Використання інформаційних технологій для здійснення комп’ютерної підтримки викладання базових предметів. |
Протягом року |
Педколектив НВО |
Забезпечення рівних можливостей для всіх учнів для здобуття якісної освіти |
5. |
Організація навчання членів педколективу для удосконалення навичок користування комп’ютером. |
Протягом року |
Олефіренко Л. І. |
Підвищення рівня особистісної компетентності вчителів з інформаційних технологій |
6. |
Забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчання та виховання учнів. |
Протягом року |
Практичний психолог Рустамян О. М., педколектив |
Створення сприятливої атмосфери для функціонування навчально-виховного процесу в школі |
7. |
Підготовка матеріалів для участі у ярмарку «Педагогічні здобутки освітян». |
Січень-березень 2018 р. |
Заступники з НР, НВР та ВР |
Обмін та поширення кращого педагогічного досвіду |
8. |
Організація та проведення методичних заходів на інтерактивній основі (творчі конкурси, захист методичних проектів тощо). |
Протягом року |
Заступник з навчальної роботи |
Стимулювання творчої активності вчителів
|
9. |
Організація та проведення методичного фестивалю ефективних інноваційних технологій в освітньому процесі навчального закладу. |
Березень 2018 р. |
Заступник з навчальної роботи |
Систематизація матеріалів по використанню ефективних інноваційних технологій в навчальному закладі |
10. |
Здійснення систематичного моніторингу якості знань учнів школи. |
Грудень, травень 2018 р. |
Заступники з НР, НВР |
Динаміка рівня навченості учнів |
11. |
Популяризація досвіду вчителів в педагогічній пресі. |
Протягом року |
Керівники предметних кафедр |
Стимулювання творчої активності вчителів |
12. |
Подання матеріалів кращих вчителів до Каталогу перспективного педагогічного досвіду НВО. |
Січень 2018 р. |
Керівники предметних кафедр |
Стимулювання творчої активності вчителів |
13. |
Участь вчителів школи в методичних заходах району та області з метою обміну та поширення перспективного та педагогічного досвіду |
Протягом року |
Адміністрація школи |
Поширення досвіду вчителів школи |
14. |
Організація взаємовідвідування уроків вчителями з метою використання елементів інноваційних технологій колег. |
Протягом року |
Керівники предметних кафедр |
Використання досвіду колег |
15. |
Створення електронно - інформаційної бази щодо використання педагогічного досвіду в навчально – виховному процесі НВО. |
Протягом року |
Олефіренко Л. І. |
Комп’ютерна підтримка впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес |
ІІІ ЕТАП. Дослідження результативності (2019/2020 н.р.)
№ |
Заходи
|
Термін |
Відповідальні |
Очікуваний результат |
1. |
Здійснення моніторингу якості навчання на основі використання інноваційних технологій технологій. |
Грудень, травень 2019 -2020 н.р. |
Адміністрація |
Реальний стан рівня навченості учнів навчального закладу |
2. |
Опис системи роботи вчителів щодо ефективного впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засобу підвищення якості навчання. |
Протягом року |
Методичний кабінет |
Педагогічні портфоліо вчителів |
3. |
Презентація результатів роботи предметних кафедр щодо впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. |
Квітень 2020 р. |
Керівники предметних кафедр |
Порівняльний аналіз («до і після») впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес |
4. |
Створення динамічних творчих груп вчителів, які зацікавились ідеями використання інноваційних технологій для поширення досвіду. |
Протягом року |
Педколектив |
Поширення досвіду використання інноваційних технологій |
5. |
Проаналізувати участь учнів школи в олімпіадах та творчих конкурсах різного рівня як результат системного ефективного впровадження інноваційних технологій. |
Травень 2020 р. |
Методичний кабінет |
Кваліметричні показники ефективності роботи педколективу |
6. |
Забезпечити контроль і оцінку не тільки результату, а й поточного процесу використання технологій розвитку креативності учасників навчально-виховного процесу. |
Протягом року |
Методичний кабінет, адміністрація школи |
Управління процесом впровадження інноваційних продуктивних технологій в навчально-виховному процесі |
7. |
Провести експертизу нових освітніх технологій і методик, які використовуються вчителями школи. Виробити рекомендації. |
II семестр 2020 р. |
Методичний кабінет, адміністрація школи |
Перспективне планування роботи навчального закладу на наступний навчальний рік |
ІV ЕТАП. Узагальнюючий, підсумковий (2020/2021 н.р.)
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальні |
Очікуваний результат |
1. |
Підведення підсумків роботи педколективу щодо впровадження інноваційних освітніх технологій (методичний фестиваль інноваційних освітніх технологій) |
Березень 2021 р. |
Методичний кабінет |
Відзначення досягнень педколективу, окремих вчителів, творчих груп щодо роботи над проблемою |
2. |
Узагальнення перспективного педагогічного досвіду вчителів, які досягли найвищих показників в навчально-виховній роботі на основі використання інноваційних освітніх технологій. |
Протягом року |
Методичний кабінет |
Поширення педагогічного досвіду вчителів НВО |
3. |
Упорядкування та опис одержаних результатів, організація «видавничої» діяльності ( методичні бюлетені). |
Протягом року |
Керівники предметних кафедр, методичний кабінет |
Систематизація роботи педколективу щодо роботи над науково-методичною проблемою |
4. |
Анкетування учасників навчально-виховного процесу щодо ефективності використання інноваційних освітніх технологій в навчальному закладі. |
II семестр 2021 р. |
Педколектив, керівники предметних кафедр, адміністрація школи |
Визначення надбань і невирішених проблем для перспективного планування |
5. |
Аналіз та популяризація позитивних тенденцій в роботі школи на районному рівні |
Протягом року |
Педколектив |
Участь в методичних заходах різного рівня |
6. |
Проведення підсумкової науково-практичної конференції « Все нове – в роботу школи». |
Квітень 2021 р. |
Методичний кабінет |
Завершення роботи над проблемою «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання» |
Посилання на скачування: відсутні.
Всього коментарів: 0 | |