Охріменко Олена Володимирівна

Методичний офіс КЗ "Олександрівський ліцей №2"

Заступник директора з навчальної роботи
Охріменко Олена Володимирівна

Написати листа

Загальні положення та обґрунтування науково – методичної проблеми закладу

13.02.2017 в 20:01 Науково-методична проблема закладу 282 0

"Колектив із декількох десятків чоловік не може об’єднатись,
держатись і міцніти лише на основі особистої взаємної симпатії всіх членів.
Для цього люди дуже різні, а почуття симпатії нестійке та зрадливе.
Щоб об’єднати людей, потрібна більш ясна й міцна основа – це ідея".

К. Станіславський

Завдання, визначені основними державними освітянськими документами щодо удосконалення управління навчальними закладами, неможливо реалізувати без трансформації ідей науки та упровадження інноваційних технологій навчання та виховання. У зв’язку з цим першочергового значення набуває проблема створення таких педагогічних колективів, де сприятливий психологічний мікроклімат, де панує атмосфера творчості та відповідальності, де здатні адаптуватися до змін, де завжди вчаться новому.

Об’єднавчою силою в педагогічному колективі, яка допомогла б переорієнтуватися на новий підхід в організації навчально-виховного процесу, суть якого зводиться до створення умов для розвитку, саморозвитку та самореалізації особистості із відповідними компетентностями – є організація роботи над науково-методичною проблемою.

Реалізація нових векторів розвитку освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових або вдосконалених концепцій, принципів, підходів до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання, управлінням педагогічним процесом. Тому шляхом анкетування педагогічних працівників визначено єдину науково-методичну проблему навчального закладу: «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання».

Актуальність  обраної проблеми  полягає у підвищенні якості навчання шляхом ефективного впровадження  інноваційних технологій в освітній процес , обґрунтуванні необхідності  їх застосування,  визначенні переваг інноваційного навчання над традиційним, створенні умов для неперервної освіти та самоосвіти учасників навчально-виховного процесу, підвищення рівня науково-методичної компетентності та результативності діяльності педагогів, учнів та вихованців.

Використання сучасних інноваційних освітніх технологій дозволяє створити ефективну систему навчання дітей, яка:

  • сприяє активізації пізнавальної діяльності;
  • мотивації до навчання;
  • високій результативності;
  • забезпечує психологічний комфорт;
  • розвиває креативне та критичне мислення;
  • забезпечує вільний вибір;
  • сприяє індивідуалізації навчальної діяльності;
  • створює ситуацію успіху.

Перспективність дослідження науково-методичної проблеми НВО  полягає у підвищенні якості навчання, рівня навчальних досягнень школярів, досягненні ефективного результату в розвитку особистісних якостей учнів в процесі засвоєння знань, умінь, навичок.


Посилання на скачування: відсутні.

Всього коментарів: 0
avatar