"Колектив із декількох десятків чоловік не може об’єднатись,
держатись і міцніти лише на основі особистої взаємної симпатії всіх членів.
Для цього люди дуже різні, а почуття симпатії нестійке та зрадливе.
Щоб об’єднати людей, потрібна більш ясна й міцна основа – це ідея".
К. Станіславський
Завдання, визначені основними державними освітянськими документами щодо удосконалення управління навчальними закладами, неможливо реалізувати без трансформації ідей науки та упровадження інноваційних технологій навчання та виховання. У зв’язку з цим першочергового значення набуває проблема створення таких педагогічних колективів, де сприятливий психологічний мікроклімат, де панує атмосфера творчості та відповідальності, де здатні адаптуватися до змін, де завжди вчаться новому.
Об’єднавчою силою в педагогічному колективі, яка допомогла б переорієнтуватися на новий підхід в організації навчально-виховного процесу, суть якого зводиться до створення умов для розвитку, саморозвитку та самореалізації особистості із відповідними компетентностями – є організація роботи над науково-методичною проблемою.
Реалізація нових векторів розвитку освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових або вдосконалених концепцій, принципів, підходів до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання, управлінням педагогічним процесом. Тому шляхом анкетування педагогічних працівників визначено єдину науково-методичну проблему навчального закладу: «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання».
Актуальність обраної проблеми полягає у підвищенні якості навчання шляхом ефективного впровадження інноваційних технологій в освітній процес , обґрунтуванні необхідності їх застосування, визначенні переваг інноваційного навчання над традиційним, створенні умов для неперервної освіти та самоосвіти учасників навчально-виховного процесу, підвищення рівня науково-методичної компетентності та результативності діяльності педагогів, учнів та вихованців.
Використання сучасних інноваційних освітніх технологій дозволяє створити ефективну систему навчання дітей, яка:
Перспективність дослідження науково-методичної проблеми НВО полягає у підвищенні якості навчання, рівня навчальних досягнень школярів, досягненні ефективного результату в розвитку особистісних якостей учнів в процесі засвоєння знань, умінь, навичок.
Посилання на скачування: відсутні.
Всього коментарів: 0 | |