Нова українська школа: реалії та перспективи. Ця актуальна на сьогодні тема була розглянута на семінарі-практикумі заступників директорів з навчальної та навчально-виховної роботи, який проходив на базі Олександрівського НВК КЗ «Олександрівське НВО №2». Були підведені перші підсумки реформи «Нова українська школа», яка запрацювала в усіх закладах району з 1 вересня 2018 року.
Заступники директорів та завідувачів філій стали активними учасниками тренінгу, проведеного практичним психологом закладу Рустамян О.М., вправлялись у використанні кубиків Lego, вчились використовувати електронні сервіси, які презентувала Олефіренко Л.І., вчитель інформатики.
Охріменко О.В., заступник директора з навчальної роботи, розповіла, якими цифровими навичками повинні володіти вчителі Нової української школи, звернула увагу керівників на можливості хмарних сервісів.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Жижкун А.М. у своєму виступі окреслила досягнення закладу та поділилась досвідом управлінського та методичного супроводу реалізації Концепції НУШ.
Учителі початкових класів Олександрівського НВК КЗ «Олександрівське НВО №2» Ткаченко Л.А., Пересунько І.С. на практиці показали реалізацію принципу дитиноцентризму, діяльнісного та інтегрованого підходу в організації освітнього процесу з першокласниками.
Досвідом напрацювань із формування ключових компетентностей здобувачів освіти засобами Lego поділилась Кошман І.В., вчитель початкових класів Івангородської філії КЗ «Олександрівське НВО №2».
Шевченко Н.Ю., вчитель початкових класів Підлісненської філії КЗ «Олександрівське НВО №2» презентувала проведення ранкових зустрічей у першому класі НУШ.
Плідно попрацювавши, дійшли висновку: основа успіху під час реалізації завдань НУШ – перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між усіма учасниками освітнього процесу.
Всього коментарів: 0 | |