Охріменко Олена Володимирівна

Методичний офіс КЗ "Олександрівське НВО №2"

Заступник директора з навчальної роботи
Охріменко Олена Володимирівна

Написати листа

Керівнику предметної кафедри


Зразок плану роботи творчої учнівської лабораторії

28.10.2017 о 23:24 Документи

Зразок плану роботи творчої учнівської лабораторії

Читати далі

Графiк практичних засiдань предметних кафедр

19.02.2017 о 22:32 Документи

Відкриті уроки, виховні заходи, семінари, майстер-класи, проведені у КЗ «Олександрівське НВО №2» протягом 2016-2017 навчального року.

Читати далі

Зразок протоколу

19.02.2017 о 21:44 Документи

Зразок протоколу засідання предметної кафедри

Читати далі

Реeстрацiйний лист членiв предметної кафедри

19.02.2017 о 20:51 Документи

Форма для реєстрації членів предметної кафедри.

Читати далі

Матерiали предметної кафедри

19.02.2017 о 20:45 Документи

Склад членів предметної кафедри та відомості про них, план засідань предметної кафедри ,перелік навчальних програм на поточний навчальний рік, перспективний графік атестації та проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, самоосвітня діяльність членів кафедри…

Читати далі

Наказ про роботу предметних кафедр

19.02.2017 о 20:41 Документи

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів та забезпечення якості навчання, вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду, вивчення та аналізу методичних рекомендацій, нормативних документів, рівня навченості учнів
НАКАЗУЮ: Закріпити за кожною філією предметні кафедри та координувати їх методичну роботу

Читати далі

Положення про керiвника предметної кафедри

19.02.2017 о 20:38 Документи

Керівник предметної кафедри обирається з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчо працюючих учителів членами кафедри і затверджується наказом директора навчального закладу.

Читати далі

Положення про методичну роботу предметної кафедри

19.02.2017 о 20:32 Документи

Предметна кафедра є структурним підрозділом, який здійснює навчальну, методичну, науково-дослідницьку роботу, забезпечує процес навчання в режимі функціонування і роз-витку.

Читати далі