Наказ МОН від 09.09.2022 р. № 805 “Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників”
Для швидкого пошуку необхідних документів КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" створив цілісну інформаційну систему "Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу"
Документ містить опис професійних компетентностей вчителя в розподілі за кваліфікаційними категоріями – спеціаліст, спеціаліст другої категорії, спеціаліст першої категорії, спеціаліст вищої категорії. Профстандарт дозволяє вчителям визначати чіткі орієнтири власного професійного розвитку, а також запобігає ризикам необ’єктивного оцінювання професійних компетентностей вчителів під час їхньої атестації та сертифікації.
Цей Порядок визначає процедуру, види, форми, обсяг (тривалість), періодичність, умови підвищення кваліфікації педагогічних і науково- педагогічних працівників закладів освіти і установ усіх форм власності та сфер управління, включаючи механізм оплати, умови і процедуру визнання результатів підвищення кваліфікації.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у перших класах експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів
Експериментальний навчальний план початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють у межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: "Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту..."
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017–2029 роки іззапровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа"
Наказ МОН України від 13 липня 2017року №1021 "Про організаційні питання запровадження Нової української школи у загальноосвітніх закладах І ступеня"
«Порадник для вчителя» створений з метою методичної підтримки вчителів пілотних шкіл, які з вересня 2017 року впроваджують новий Державний стандарт початкової загальної освіти. Навчально-методичний посібник створено командою фахівців, які проводили тренінг для тренерів, - представників НАПН України, Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», НВК «Новопечерська школа». Посібник містить теми: знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою, інтегрований підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та інші.