Охріменко Олена Володимирівна

Методичний офіс КЗ "Олександрівський ліцей №2"

Заступник директора з навчальної роботи
Охріменко Олена Володимирівна

Написати листа

Впровадження інноваційних форм та методів роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників

05.02.2023 в 16:22 Курсова перепідготовка 54 0

 

Виклики сьогодення зумовлюють зміни й модернізацію форм, методів і технологій в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Мета інноваційних процесів: необхідність змінити практику, яка складалася десятиліттями у підвищенні кваліфікації, коли курси розглядалися як епізодичний етап, що дозволяв отримати лише свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Тому на сучасному етапі в умовах модернізації безперервної освіти педагогів серед основних напрямків методичної роботи  та першочергових дій в   закладі освіти є:     

-   створення умов для безперервного навчання педагогів та розвитку їх творчої діяльності;

- розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів  (шляхом участі їх у психолого-педагогічних тренінгах, семінарах-практикумах, педагогічних майстернях, конкурсах фахової майстерності, майстер-класах);

-   підвищення ефективності самоосвітньої діяльності (щорічно проходячи підвищення  кваліфікації,  педагоги отримують не лише нову інформацію щодо розв'язання актуальних проблем педагогічної практики, а насамперед, набувають досвід практичної роботи, відпрацьовують нові моделі навчання і виховання учнів, переосмислюють і формують власну траєкторію професійного зростання);

-   організація систематичної поінформованості вчителів про щорічне підвищення кваліфікації  через освітню платформу Google Classroom, до якої приєднані педагоги як опорного закладу, так і філій; цей спосіб є також оптимальним для збору клопотань  та сертифікатів, які потребують визнання педагогічною радою;

-   проведення педагогічного моніторингу щодо щорічного підвищення кваліфікації;

- створення електронної звітності щодо щорічного підвищення кваліфікації  педагогами протягом 5 років.

Тож, неперервна освітня робота сучасного педагога потребує як нової мотивації, так і контролю та методичного супроводу.

В умовах реформування новим у системі організації підвищення кваліфікації є форма взаємодії між вчителями й адміністрацією та технології збору й обробки документів підвищення кваліфікації.  


Посилання на скачування: відсутні.

Всього коментарів: 0
avatar