Виклики сьогодення зумовлюють зміни й модернізацію форм, методів і технологій в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Мета інноваційних процесів: необхідність змінити практику, яка складалася десятиліттями у підвищенні кваліфікації, коли курси розглядалися як епізодичний етап, що дозволяв отримати лише свідоцтво про підвищення кваліфікації.
Тому на сучасному етапі в умовах модернізації безперервної освіти педагогів серед основних напрямків методичної роботи та першочергових дій в закладі освіти є:
- створення умов для безперервного навчання педагогів та розвитку їх творчої діяльності;
- розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів (шляхом участі їх у психолого-педагогічних тренінгах, семінарах-практикумах, педагогічних майстернях, конкурсах фахової майстерності, майстер-класах);
- підвищення ефективності самоосвітньої діяльності (щорічно проходячи підвищення кваліфікації, педагоги отримують не лише нову інформацію щодо розв'язання актуальних проблем педагогічної практики, а насамперед, набувають досвід практичної роботи, відпрацьовують нові моделі навчання і виховання учнів, переосмислюють і формують власну траєкторію професійного зростання);
- організація систематичної поінформованості вчителів про щорічне підвищення кваліфікації через освітню платформу Google Classroom, до якої приєднані педагоги як опорного закладу, так і філій; цей спосіб є також оптимальним для збору клопотань та сертифікатів, які потребують визнання педагогічною радою;
- проведення педагогічного моніторингу щодо щорічного підвищення кваліфікації;
- створення електронної звітності щодо щорічного підвищення кваліфікації педагогами протягом 5 років.
Тож, неперервна освітня робота сучасного педагога потребує як нової мотивації, так і контролю та методичного супроводу.
В умовах реформування новим у системі організації підвищення кваліфікації є форма взаємодії між вчителями й адміністрацією та технології збору й обробки документів підвищення кваліфікації.
Посилання на скачування: відсутні.
Всього коментарів: 0 | |