Thema: Schule und ich. Школа і я
Ziel: формувати навички вживання лексичних одиниць даної теми, практикувати учнів у їх вживанні; практикувати учнів у вживанні означальних підрядних речень; удосконалювати вміння та навички діалогічного мовлення; розвивати вміння та навички письма, читання та розуміння тексту; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: WAS TRAGEN, ESSEN, TRINKEN WIR? EIN MORGEN IN DER FAMILIE LINDE
Ziel: удосконалювати навички вживання ЛО до теми «Одяг» та вчити використовувати їх у монологічному та діалогічному мовленні; розвивати навички читання та аудіювання; розвивати граматичні навички побудови речень та запитань; виховувати культуру мовлення учнів.
Thema: GABI DECKT DEN MITTAGSTISCH . Габі накриває обiднiй стiл
Ziel: ознайомити учнів з новою лексикою до даної теми; розвивати навички читання, письма, аудіювання та навички діалогічного мовлення; повторити вживання прикметника перед іменником, який ужито без артикля або займенника та утворення минулого розмовного часу та вивання його у мовленні; розвивати мовленнєву реакцію та здатність до мовного самоконтролю; виховувати культуру мовлення учнів.
У посібнику зібрані різноманітні сценарії до свят, присвячених німецькій мові і німецькомовним країнам, Великодня, Різдва,інсценізації відомих казок.
У посібник включені римівки, вірші, прислів'я, приказки, скоромовки, загадки, ігри, пісні, фразеологізми. До кожного розділудодається матеріал - як краще використати "цікавинки" у своїй роботі.
Тема: "Travelling to the Grammar Land” (“The degrees of comparison of adjectives”)
Мета: закріпити вживання граматичного матеріалу за темою «Утворення ступенів порівняння прикметників та вживання означеного артикля the з географічними назвами; активізувати вживання вивченого граматичного та лексичного матеріалу у мовленні учнів; розвивати навички читання, письма, говоріння та аудіювання; розвивати вміння порівнювати та аналізувати; систематизувати знання учнів про найбільш важливі географічні об’єкти; ознайомити школярів з матеріалами «Книги рекордів Гіннеса».
Тема: Householding. It’s time for reading. Домашні справи
Мета: формувати лексичні та фонетичні навички; удосконалювати навички читання й усного мовлення; сприяти розвитку логічного мислення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати почуття відповідальності й любов до праці.
Тема: Can you set out a festive table?
Мета: формувати навички вживання нових ЛО та МЗ; удосконалювати навички читання й усного мовлення й письма з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати доброзичливе ставлення до співрозмовника, розвивати культуру спілкування та поведінки за столом.
Тема: Household chores. Домашня робота
Мета: формувати навички вживання нових ЛО та МЗ; удосконалювати навички вживання граматичних структур the Present Perfect Continuous; удосконалювати навички читання й усного мовлення й письма з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати любов до праці.