Тема: Travelling to London. Поїздка до Лондону
Мета: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; удосконалювати вміння та навички усного мовлення та читання; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; познайомити учнів з визначними місцями Лондона; виховувати культуру мовлення учнів та зацікавленість у розширенні своїх знань.
Тема: Що таке “подорож” ?
Мета: продовжити знайомити учнів з ЛО теми “Подорожування” , практикувати у вживанні нових ЛО в усному та писемному мовленні; розвивати вміння та навички монологічного мовлення та читання; розвивати здогадку та мовленнєву реакцію; виховувати культуру мовлення.
Тема: Подорож різними видами транспорту
Мета: продовжити знайомити учнів з ЛО теми “Подорожування” , практикувати у вживанні нових ЛО в усному та писемному мовленні; розвивати вміння та навички монологічного мовлення та аудіювання; розвивати здогадку та мовленнєву реакцію; виховувати культуру мовлення.
Тема: WHO’S WHO IN “ENGLISH-7”? Повторення. Я і мої однолітки
Мета: удосконалювати навички аудіювання, читання й усного мовлення; формувати навички вимови; удосконалювати навички монологічного висловлювання з опорою на лексико-граматичну структуру; розвивати мовну здогадку; виховувати увагу, інтерес до англійської мови.