Творчі звіти вчителів КЗ "Олександрівський ліцей №2" щодо реалізації власної науково-методичної проблеми.
Творча спадщина В.О. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами сучасної освіти (Олександрівський НВК, Івангородська філія, Несватківська філія)
Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році, підготовлені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.
Дистанційна форма навчання передбачає доступ до інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон) в усіх учасників освітнього процесу, а також те, що вчителі володіють технологіями дистанційного навчання.
У методичних рекомендаціях Ви знайдете інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно, а також можна ознайомитися з конкретними методиками дистанційного навчання для початкової, основної та старшої школи.Звіт про методичну роботу, виконаний у Microsoft Оffice Word та звіт-презентація про діяльність методичного формування у 2018-2019 н.р.
Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018-2019 навчальному роц, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.
Охарактеризувати причини та особливості революції на граніті, визначити роль України у загальносоюзних суспільно-політичних процесах першої половини 1991 року, вплив спроби державного перевороту в СРСР на подальшу долю України;
Формування навичок свідомого виразного читання, уміння орієнтуватися в тексті, передбачати, прогнозувати, порівнювати прочитані твори, робити висновки; розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, творче мислення; виховувати почуття дбайливого ставлення до природи.
Вивчити букву «ч»; вчити правильно артикулювати звук[ч]; формувати в учнів уміння читати слова з вивченою буквою; поповнити словниковий запас першокласників словами «печеричка», «чебрець», «порічки»; виховувати бережливе ставлення до природи.